BERSATU UNTUK PERTIWI

Bebas patani adalah tentera sermut untuk bersatu hati dan jiwa untuk menentang penjajah di bumi Patani. kerana ada yang silap faham di antara kita sendiri. pehak siam(Thai) amat suka sekali untuk membuat kita berpecah belah. kali ini kami juga meminta umat islam di bumi Patani untuk bersatu jiwa dan raga untuk menetang penjajah di bumi Patani kita. mana semagat kamu yang kuat dahulu adakah sudah hilang semuanya. tak kira masa kita muda atau tua kita tetap kena bebaskan bumi Patani dari siam penjajah itu.
sudah berapa banyak orang berjuang mati berapa banyak di tankap oleh pihak siam dan berapa banyak yang menigalkan anak-anak belahan jiwa, istri satu-satunya yang di cinta paksa hijrah kemana-mana. 

            kamu buleh tengokkah saudara kamu di tankap oleh siam dan terus dibunuh. berapa banyak yang hilang tanpa kesan kekejaman siam terhadap orang-orang islam di empat wilayah baik kejadian Taba,masjid keresik dan yang lain-lain. itu sagat meyedihkan hati. bukan saya dan bukan kamu tapi semua orang islam di empat wilayah. tegok yang telah berlaku baru-baru di masjid al-furqan kampung air tempayan, bechah airong(choairong) pihak siam menuduh orang islam yang melakukanya. Kejadian ini adalah menjadi satu lagi bukti bahawa penyelesaian dan kedamaian yang dilaung-laungkan oleh penjajah siam adalah satu sandiwara lapok yang sentiasa dimainkan untuk mengeliru dan membohongi pentadbiran Malaysia,Indonesia dan OIC. Dan penerima-penerima ini sentiasa mempercayai derama Thailand itu.
            Tak kira tua atau muda mari lah kita bersatu hati menetang pejajah siam di bumi patani itu marilah kita berdo’a semoga Allah meyelamatkan semua pejuan-pejuan di bumi patani dan merdekakan bumi patani yang tercinta. Amin

1 Response to "BERSATU UNTUK PERTIWI"

  1. Anonim Says:
    22/1/10

    berjuanglah.......

    selagi nadi mu ada....

    patani akan merdeka.....,

Posting Komentar

CINTA KEDAMAIAN LEBIH CINTA KEMERDEKAAN